ایجاد بستر امن ارتباطی با استفاده از لایه‌های جوّی
نوشته شده توسط : علیرضا


معاون فاوای قرارگاه پدافند هوایی ارتش خبر داد؛

ایجاد بستر امن ارتباطی با استفاده از لایه‌های جوّی

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از ایجاد بستر ارتباطی جدید و امن جهت انتقال اطلاعات در مسافتی بیش 100 کیلومتر خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم فریبرز خاکپور معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به دستاوردهای این قرارگاه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: متخصصان ما در قرارگاه پدافند هوایی اخیرا کار ارزشمندی را در این رابطه انجام داده و یک لایه ارتباطی جدید به بسترهای ارتباطی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اضافه کردند.

وی با بیان اینکه این بستر ارتباطی جدید در واقع مختص قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) است و هیچ نیرویی به آن دسترسی ندارد، افزود: این بستر جدید در واقع نشأت گرفته از یک تکنولوژی قدیمی با نام «تروپواسکتر» بود که کاملا بومی‌سازی شده و در چرخه پدافندی کشور قرار گرفته است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) اضافه کرد: این سامانه به کمک لایه‌های جوی کار انتقال اطلاعات را در بستری کاملا امن با ابعاد عملیاتی بسیار بالا انجام می‌دهد.

امیر سرتیپ دوم خاکپور تصریح کرد: از این سیستم برای انتقال اطلاعات اعم از ویس و دیتا در مسافت‌های طولانی بالای 100 کیلومتر استفاده می‌شود.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 6 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: